Prowadzisz rekrutację i chcesz zatrudnić kandydatów, którzy idealnie wpasują się do Twojego zespołu? Chcesz dowiedzieć się co hamuje a co napędza Twoich pracowników?
Czy znasz 16 ogólnych motywatorów życiowych, których zaspokojenie wpływa na zaangażowanie drugiego człowieka? Czy wiesz, którymi motywatorami życiowymi kierują się Twoi pracownicy lub kandydaci?
Istnieje idealne narzędzie, które pomoże rozwiać Twoje wątpliwości.
Reiss Motivation Profile, to naukowo opracowany sposób weryfikacji motywacji wewnętrznej człowieka. Twórcą RMP jest prof. Steven Reiss, amerykański psycholog kliniczny na Ohio State University.
Motywy to powody, które prowadzą do określonych zachowań u ludzi. Według prof. Stevena Reissa istnieje 16 podstawowych motywatorów życiowych, które kierują każdym z nas.
Badanie polega na wypełnieniu kwestionariusza. Wynik określa hierarchię motywatorów u osoby badanej, jak wyglądają wartości, którymi taka osoba się kieruje oraz co napędza ją do działania, a co hamuje.
Władza – potrzeba wywierania wpływu na innych i otoczenie.
Rewanż – wskazuje potrzebę odwetu lub rywalizacji.
Porządek – potrzeba uporządkowania otoczenia i jasne zasady.
Uznanie – potrzeba aprobaty ze strony innych.
Rodzina – potrzeba założenia rodziny i troska o najbliższych.
Piękno – wrażliwość estetyczna oraz kreatywność.
Status – potrzeba przynależności do elit.
Spokój – stabilizacja emocjonalna i bezpieczeństwo.
Honor – lojalność wobec własnych zasad moralnych.
Gromadzenie – wyznacza potrzebę posiadania i gromadzenia przedmiotów.
Ciekawość – potrzeba zdobywania wiedzy.
Aktywność fizyczna – potrzeba ruchu.
Niezależność – brak potrzeby psychicznej bliskości z innymi.
Życie społeczne – potrzeba pozostawania w kontakcie z innymi ludźmi.
Jedzenie – opisuje, w jakim stopniu posiłki są potrzebą biologiczną, a w jakim stopniu czystą przyjemnością.
Idealizm – potrzeba udziału w sprawach społecznych.
Badanie RMP sprowadza się do stworzenia indywidualnego profilu motywacyjnego Reiss® (RMP) w odniesieniu do tych 16 pragnień. Otrzymane 16 wyników zapewnia bardzo szczegółowy i dokładny opis tego, co tak naprawdę motywuje badanych.
Czy chcesz wprowadzić innowacyjność do Twojej firmy? Czy chcesz wydajnie zarządzać kierunkiem rozwoju w przedsiębiorstwie? Czy chcesz pozyskiwać kompetentnych pracowników z naturalnymi predyspozycjami do pracy na oferowanym przez Ciebie stanowisku? Czy chcesz pracownika pasującego w 100% do profilu Twojej firmy oraz do stanowiska pracy, które oferujesz?
Więcej na temat badań pracowników: https://flexhr.pl/projekty-hr/#badania
Kontakt:
E-mail: biuro@flexhr.pl
Tel.: +48 690 085 666